Neef en nicht, vrijt allicht

“Neef en nicht, vrijt allicht!”

Dat vertelden ze mij vroeger toch. Alhoewel ik dat nooit aan den lijve ondervonden heb. Ook kende ik niemand die met een dergelijke situatie zat, hetzij zelf, hetzij in zijn familie.

Tot voor kort toch.

Tja… neef en nicht… dat geeft meteen een heel andere betekenis aan “familiefeest”.

3 Reacties op “Neef en nicht, vrijt allicht

  1. Oei? Gijzelf toch niet?

  2. Nee Tijs, ikzelf niet nee, en ook niemand in mijn familie 🙂 .

  3. nou en het is mij ook overkomen ,terwijl ik er vroeger niet aan moest denken !! vanaf me 20ste jaar was ik gek op haar en zei op mij maar we deden er verder niks mee ( wel over gesproken)
    ik ben nu 30 zei 27 en nu hield ik het niet meer en me nicht ook niet
    we houden heel veel van elkaar
    ( echte liefde kan je niet stoppen)
    en we zijn er dus voor gegaan ( en we zijn gelukkig)

Plaats een reactie