T minus 37

Nog 37 dagen en de vriendin en ik zitten op het vliegtuig richting New York. Al lang niet meer origineel, ik weet het, maar daarom kijken we er niet minder naar uit.

De reispas is op komst, de dollars zijn besteld, de vlucht en het hotel zijn geboekt. Dus echt veel rest er ons niet meer, behalve tips vergaren en aftellen. Vooral dat laatste, daar zijn we goed in.

Wat staat er al op de planning? De aanvraag voor onze eigen Big Apple Greeter is gelanceerd. De Marry Poppins Broadway show ook. Een fietstocht werd ons aangereden aangeraden, evenals een ochtend-jog door (een deeltje van) Central Park. Een bezoek aan de Apple store, de M&M store, de Paul Frank store, Toys r Us, MOMA, Guggenheim, …

Tips en tricks zijn altijd welkom.

4 Reacties op “T minus 37

  1. “Een fietstocht werd ons aangereden”

    Vooral oppassen in het verkeer, heb ik me laten vertellen…

  2. Hola, vrij grappige typefout. Het gaat om een georganiseerde fietstocht in groep. Dus hopelijk valt dat dan wel mee.

  3. De Paul Frank store, mooi zo! Ik zal eens op de website kijken of er geen dingen zijn die je voor me mag meebrengen 😉 Een zonnebril van de Paul heb ik al, toffe dinges.

  4. Ga naar het baseball. Niet duur, veel fastfood te eten. Best op voorhand checken of de Yankees/Mets thuis spelen.

    Beseft ge dat 4 van de 9 dingen die ge gaat doen winkels zijn? Beroepsmisvormde.

Plaats een reactie