7 dingen stokdinges

Hupla, het is nog eens gebeurd. Ik heb nog eens een stokje mijn richting uitgeworpen gekregen. Het is zelfs een soort van meta-stokje, want het is van JT  naar zowel Xtremels als mij gegooid, om daarna van Xtremels ook mijn richting uit te komen. Bizar.

Het gaat er dus om dat ik 7 dingen moet vertellen die de meeste mensen nog niet van mij weten. Hier gaan we.

  1. Van mijn 14de tot mijn 20ste jaar heb ik muzikaal op een strikt punkrock-only dieet gestaan. Alle andere muziek was mij te banaal, te saai, te watdanook, maar vooral te traag. Ondertussen zijn mijn muzikale horizonten gelukkig stevig breder geworden, al draag ik punkrock nog steeds een zeer warm hart toe.
  2. Ik heb nog nooit een gaatje gehad in mijn tanden. Ook niet mijn melktanden. De boor van de tandarts is voor mij dus nog steeds een onbekende.
  3. Ik geniet stiekem van wiskunde
  4. Rijmpje: van bloed word ik niet goed.
  5. Van spuiten of naalden ben ik geen fan. Ik zal dus ook nooit vrijwillig iets in of door mij steken. Als gevolg ben ik volledig piercing-vrij.
  6. Mijn korte termijn geheugen is soms verschrikkelijk. Ik kan aan iets denken, en tegen de tijd dat ik een blad papier heb genomen om het op te schrijven, kan ik het alweer vergeten zijn.
  7. Ik zou graag het dialect van mijn thuishaven kunnen spreken, maar ik ben een ramp in dialecten. Daarbij neem ik snel klanken en spreekwijzes over, waardoor mijn eigen dialect een mengelmoes is van noord-limburgs, kempisch (van de vriendin), en alle dialecten waarmee ik in contact ben gekomen op de universiteit en het werk.

Voilà.

*legt stokje voorzichtig neer en wandelt fluitend weg*

Geef een reactie

