Mensen waar ik mij in opnaai: oplossingontwijkers

Ik moet over 10 minuten bij de kinesist zijn in het hospitaal in Antwerpen. Das een half uur rijden dus dat haal ik nooit meer.

Awel, belt dan dat ge later zijt!

Nee, dat gaat niet. Dieje zit nu ook met patiënten.

Bel dan naar de secretaresse?!

… Nee, dat gaat ook niet, want … dat is een kinesistenpraktijk, dus ik weet niet welke ik ga krijgen. En daarbij heb ik geen nummer van die afdeling

Ja, onnozelaar, bel dan naar het ziekenhuis daar, die kunnen u wel doorverbinden.

Kijk, daar word ik dus onnozel van. Als ge geen oplossing wilt hebben voor uw “problemen”, hou ze dan voor u, en kom mij er niet mee lastig vallen. Zak!

Geef een reactie

