Dat weegt

Pfff… eerste volledige week werken sinds 7 weken.

5 dagen na mekaar opstaan om 5u50.

Sneeuwpret“.

2 dagen van de 5 een driedubbele reistijd gehad ’s morgens.

En als kers op de taart nog een smogalarm er bovenop. Al moet ik toegeven dat het verkeer deze morgen heel goed meeviel.

2 Reacties op “Dat weegt

  1. DRIEdubbele reistijd? Moet je dan nog naar huis des avonds, of kan je evengoed je slaapzak meenemen?

    (en neen, ik heb geen last gehad van de treinproblemen vorige week … … … mijn trein gaat niet via Leuven …)

  2. Driedubbel, inderdaad. Normaal gezien rij ik een 50-tal minuten, dus tel maar uit.

    1 keer was het zelfs nog iets meer..

    edit: maar voor de duidelijkheid, ik klaag niet eh ;-).

Geef een reactie

