Wat doe je dan?

Ik heb nog 6 dagen verlof te nemen.

Er zijn nog 6 volledige weken te werken in 2008.

Wat doe je dan?

Juist, 4/5de werken.

Woot.

5 Reacties op “Wat doe je dan?

  1. Ik heb nog 12 dagen en er zijn nog 6 weken. Wat doe ik dan? Juist ja, ze niet opnemen, want ze zijn door mijn vorige werkgever al uitbetaald. 12 dagen kan ik toch niet meer opnemen.

    Stomme wetgeving…

  2. Eén van mijn collega’s is op hetzelfde idee gekomen. Op maandag is hij nergens te bespeuren 🙂

  3. ik heb zelfs nog meer verlof, maar door de eindejaarsdrukte mag ik ze niet opnemen. Gelukkig kan ik ze wel overzetten naar volgend jaar.

  4. tsjonge wat een bullshit, dit hele blog trouwens, ik zal trouwens aan iedere recording artist vertellend at ie maar geen hidden tracks meer moeten maken.

    en, je naait je ergens óver op, niet in.

    douchbag.

    – Mark

  5. Pingback: Dat weegt « Painfully Redundant

Geef een reactie

