Geloof mij aub.

Deze middag aan de kassa van de Cora:

“Die broodjes mogen niet in een broodzak meneer. Daar zijn plastieke zakjes voor voorzien.”

– “Mijn excuses, maar de plastieken zakjes voor de broodjes waren op.”

“Er hangen van die grote rollen bij de bakkerijafdeling meneer.”

– “Ja, daar ben ik van op de hoogte. Ik ben hier al meer geweest. Maar ze waren op.”

“In het midden van de afdeling meneer. 2 grote rollen met plastieke zakjes.”

– “Nogmaals, dit is niet mijn eerste bezoek aan deze winkel. Ik weet waar de plastieken zakjes normaal gezien hangen. Enkel nu hingen er 2 lege kartonnen rolletjes in de rek. De zakjes waren op. Weg. Niet aanwezig. Verkocht als XXL condooms. Niet bijgevuld!”

“Dat lijkt mij vreemd meneer. Het zijn namelijk echt grote rollen.”

– “Echt groot is geen synononiem voor onuitputtelijk. U kan het gaan nakijken als u dat verkiest. Mag ik nu eindelijk afrekenen?”

Zucht…

2 Reacties op “Geloof mij aub.

  1. Er zijn geen zekerheden meer in’t leven, de zakjes op!

  2. Zo mogelijk nog erger vind ik het wanneer de groente of het fruit niet vermeld staat op de weegschaal. Dan begin je je ineens vanalles af te vragen: zijn ze dit vergeten, moet ik dit per stuk betalen, bestaat deze groente überhaupt wel?

    Verschrikkelijk!

Geef een reactie

