kotsbeu

Man, wat ben ik het nieuws tegenwoordig kotsbeu!

Als het niet de Fortis aandelen zijn die geblokkeerd worden, dan zijn het wel de wegen. En dan is er uiteraard nog de politiek… dat openbaar treurstuk… er is nog niet bestuurd geweest sinds de verkiezingen en ze beginnen al weer met hun campagnes voor de verkiezingen in 2009!

Dat is dan ook het grote probleem van de politiek: gebrek aan lange termijn visie. Ze denken allemaal aan hun eigen postje, en de kiezer, die herinnert zich toch niks verder dan het afgelopen jaar.

Waarom vallen de regionale, gewestelijke en nationale verkiezingen trouwens niet samen? Dan moet er maar 1 maal om de 4 jaar aan de campagnes gedacht worden en dan zitten op de verschillende niveau’s normaal gezien dezelfde partijen op het hoogste stoeltje. Niet dat er nog echte grote ideologische verschillen zijn tussen de grote partijen, die hebben het te druk met van windrichting te veranderen om toch nog maar wat stemmen te winnen.

Op wie gaat gij stemmen als het tot herverkiezingen komt? Ik weet het alvast niet. Ze komen mij allemaal de strot uit!

5 Reacties op “kotsbeu

  1. Alle verkiezingen laten samenvallen, daar ben ik zeker voor te vinden. Veel meer duidelijkheid voor iedereen. En in plaats van BHV te willen splitsen zouden we juist één grote kieskring van heel België moeten maken. Waarom mag ik niet op een Waal stemmen, terwijl die wel over mij kan regeren? Slaat toch nergens op…

  2. I’m with the lodge 🙂

  3. Ik ook! Ik wil ook op Michel Daerden kunnen stemmen!

  4. Michel laat weten aan elke Vlaming die op hem stemt een pint te zullen betalen. En hij staat erop er ook zelf eentje mee te drinken.

  5. ik haat het nieuws ook tegenwoordig!!!
    Het verstoord ons sociaal kotgedrag.
    Vroeger was het stipt om 1u eten in de keuken, allen tesamen en naar het nieuws kijken, nu blijft daar niet veel meer van over, want er is niets intressant in het nieuws!

Geef een reactie

