nieuwe blog

Aangezien ik regelmatig wat commentaar kreeg dat ik hier teveel over muziek zat te zeveren (“als ik iets over muziek wil lezen, dan koop ik wel e boekske”), heb ik een nieuwe (overbodige) muziekblog opgericht met als uitgangspunt: mijn CD-rek.

Dus allen daarheen! Maar wel terugkomen ook eh!

Mijn CD-rek

2 Reacties op “nieuwe blog

  1. sinds wanneer moet ge op ne blog rekening houden met andermans gezaag? ge zijt commercieel geworden, h4ns… 😉

  2. Ik zat eigenlijk al lang met het idee te spelen om een aparte blog op te richten voor de muziekzaken. Nu had ik gewoon nog een reden bijgevonden.

    Het is nog even bezien of ik wel genoeg materiaal ga hebben om de nieuwe blog mee te vullen, anders kan het zijn dat ik Mijn CD Rek hier integreer (moet dan alleen nog zien hoe).

Geef een reactie

