TV zenders

TV zenders, en op welk kanaal ze te zetten. Deze discussie heb ik recent gevoerd met mijn vriendin. Want aangezien we in het nieuwe appartement niet van digitale tv kunnen genieten, kijken we nu tv over de analoge kabel.

Maar aangezien “automatische zenderkeuze” is hoegenaamd niet overzichtelijk is, werden de zenders handmatig ingesteld.

Dus hoe de zenders instellen? Ik zeg volgens de mozaïek. Who’s with me?

6 Reacties op “TV zenders

  1. Eerst de Vlaamsche zenders, dan de Hollandsche, dan Frans, Duits, Engels en dan de muziekzenders, zo gaat het bij ons.

  2. Mozaiek volgen, iedereen die anders beweert heeft ongelijk.

  3. welwel, ik ga hier maar niets op zeggen!

  4. Die mozaïek verandert toch constant? Die indruk heb ik tenminste toch.
    Hoe ga je het dan aanpakken? Denk daar maar eens over na.

  5. Aangezien er op de satteliet teveel zenders zitten om manueel te verplaatsen, laat ik de zenders gewoon automatisch vastleggen. Dan zap ik maar een batterijke extra op.

Geef een reactie

