De eerste keer

Ik ben gisteren voor de eerste keer in het nieuwe appartement blijven slapen.

Wat impliceert dat ik deze morgen voor de eerste keer sinds lange tijd om 6u ben opgestaan.

Wat ook impliceert dat ik voor de eerste keer het parcours Paal – Sint Lambrechts Woluwe heb afgelegd.

75 km in 45 minuten. Snel omgerekend is dat gemiddeld 100 km/u. En dit in al drukker verkeer dan midden in het verlof. Niet slecht.

En nu maar hopen dat de werken hier overal snel gedaan zijn, dan kan ik het met wat geluk nog wel zo houden. Give or take een kwartierke.

6 Reacties op “De eerste keer

  1. Bèèèèèèh

    Al hoop ik natuurlijk wel voor u dat het effectief zo blijft 🙂

  2. 6u!? Dat is onmenselijk vroeg!

  3. 6u jom. Respect.

    Gevaarlijk punt nu. De ‘O da viel gisteren wel mee, da verkeer’ redenering als ge nog in uw bed ligt. Ze komt. En ze is overtuigend. Ge wilt ze geloven. Het is o zo gemakkelijk ze te geloven.

    Kzou toch maar een boekske klaarleggen in den auto… Voor alst zover is. Nie in de koffer, want dan zijde dubbel gescheten. Interessante lectuur bijhebben maar er V*R*D***ME niet aankunnen. Happened to me once.

    Ikzelf verdiep mij op zulke momenten in de spelerskernen van voetbalploegen. Doch dat is meer een persoonlijke afwijking dan lectuuradvies.

    Succes ermee.

  4. “Ikzelf verdiep mij op zulke momenten in de spelerskernen van voetbalploegen.”

    Als het hier al niet stond, ik had het begot zelf geschreven! Die van Roeselare heb ik wel drie keer moeten doornemen voor ik ze een beetje begon te doorgronden, maar dit geheel terzijde.

  5. tagged: eerste keer, paal

    ge gaat hier nog fout volk aantrekken…

Geef een reactie

