Nee! En ja!

Nee, ik ben niet naar Pukkelpop geweest!

En nee, ik heb Danko Jones niet tekeer zien gaan op de mainstage.

En nee, ik heb Henry Rollins niet anderhalf uur aan een stuk horen razen.

En nee, ik heb geen spijt dat ik Metallica niet heb kunnen zien.

En ja, ik weet dat de Editors goed waren.

En ja, het weer was heel goed, ook al hadden ze slecht weer voorspeld.

En nee, ik vind het niet erg, want nu zijn we een bed kunnen gaan halen en kasten en zo. En dat moest ook gebeuren.

3 Reacties op “Nee! En ja!

  1. Ik ben wel naar Pukkelpop geweest.

    Danko Jones was idd goed. één van de betere die ik aan het werk heb gezien.

    Henry Rollins klinkt mij niet direct bekend in de oren.

    Na een uur Metallica ben ik ergens anders gaan kijken. Geweldig voor de echte fans, maar als gewone toeschouwer toch iets te veel gitaargeweld. In het begin te weinig echte topnummers om er nog een uur aan vast te rijgen.

    De nummers van de Editors zijn inderdaad geweldig. Jammer dat hun show niet direct aansloeg bij de toeschouwers. Ik vond ze vorig jaar beter.

    Het weer was idd geweldig. Pintjes, zon en muziek. Wat kan een mens zich nog meer wensen?

    En ik wil toch ook nog vermelden dat Soulwax veruit het beste was dat ik dit jaar heb gezien. Beestige afsluiter!!!!

  2. Alst enige troost is indien ge had willen zien hoe goed de Editors waren – ongeacht wat de onverlaat boven mij neerpent – hadde Rollins maar een klein half uur kunnen zien razen.

    En nee ik vind het niet erg dat ik geen bed en kasten ben kunnen halen, dat kan ik immers nog op zaterdag ofzo.

    En om consequent te zijn met sms-verkeer richting niggle tijdens mijn verblijf op pukkelpop, twas fucking ace.

    (en hierbij meteen ook mijn oprechte verontschuldigingen voor het meermaals gebruik van het F-woord)

  3. En nee, je hebt een zeker bekend persoon niet zien crashen bij de speciale bierentent. Jammer..

    En nee, het is nog nooit zo makkelijk geweest gratis booze mee binnen te smokkelen.

    En ja, Danko Jones: “do you know my name? No? Read the fucking sign asshole!!”

    En ja, Soulwax gaf je een warm gevoel (of was het dat kampvuur op de wei 5m van ons??)

    En ja, dit hoort precies bij de categorie “frustratie” 🙂

    whippa!

Geef een reactie

