99% positief

Ik ben nu bijna 4 maanden bezig bij mijn nieuwe werkgever en ik ben nog altijd extreem positief over mijn overstap.

Buiten de normale frustraties door “het systeem” en “het management” is is alles hier nog altijd dik in orde. Interessante markt, interessante job, plezante collega’s, plezante sfeer, competitief loon, …

Maar aan 1 ding geraak ik toch niet echt gewend. Het is hier blijkbaar “interne policy” om elkaars telefoon te beantwoorden bij afwezigheid van iemand. Voor elk eiland is er een soort van cluster gemaakt waardoor je gemakkelijk met je toestel de lijn van een eiland-collega kan beantwoorden. Maar ik zie er na die 4 maanden het nut nog steeds niet echt van in.

Ik zit hier nu al een tijdje alleen, 2 eilandbewoners op verlof en 2 andere in interne meeting tot 16u, en ik moet om de haverklap telefoons opnemen om mensen te informeren dat diegene die ze zoeken niet aanwezig is.

Alsof ze dat niet zouden doorhebben als er niet werd opgenomen…

5 Reacties op “99% positief

  1. Bwah ik vind het persoonlijk toch ook leuker dat mij dat persoonlijk gezegd wordt, in plaats van herhaaldelijk terug te proberen?

  2. Goed om te horen dat ik u toch niets heb wijsgemaakt 😉

  3. volgens mij is er ergens een optimum..
    persoonlijk zit ik met twee op een bureau en dan valt dat goed mee…

  4. .. dan wees maar blij dat ge niet als transportplanner werkt, dat is constant telefoneren (en ook voor anderen opnemen).

    Maja, voor zo’n job hebt ge niet gekozen hé 😉

  5. Positief dat het nog steeds positief is.

    Wat dat minpuntje betreft: je collega’s tippen om awap op te zetten wanneer ze er niet zijn? Handig hoor. Je stelt toch ook een autoreply in op je mail. En beleefder dan een telefoon die niet opgenomen wordt.

Geef een reactie

