Deze post gaat over kak.

Eigenlijk gaat deze post over kakken, het werkwoord. Ik zou hier een mooier woord voor kunnen zoeken, maar waarom een mooi woord zoeken voor iets wat op zich niet mooi is? Het is zoals ze zeggen: “ne opgeblonken stront is nog altijd ne stront”.

Maar dus, kakken. Iedereen doet het. Ik doe het dagelijks. Soms meerdere keren per dag! Maar ik merk wel dat er een soort van taboe over hangt. Het stinkt, dus we spreken er best niet over.

Nu, ik ben voor een open kak-cultuur. En tegen algemeen geloof is dat niet gemakkelijk! Want ook al doet het dit misschien uitschijnen, een open kak-cultuur is niet al rozengeur en manenschijn. Beeld je bijvoorbeeld maar eens in hoe pakweg Jessica Alba eruit ziet tijdens haar dagelijkse rit op de porseleinen pony! En probeer dat beeld maar eens uit te wissen als je nog eens een film ziet waarin zij een rol vertolkt.

Enig engagement is dus nodig, maar je krijgt er wel voor terug. Want zonder de open kak-cultuur was ik sommige weetjes nooit te weten gekomen.

Zulke weetjes zal ik hier dan ook te pas en te onpas verkondigen. Leze wie lezen wil.

Ik ga nog een blik bonen eten.

Een Reactie op “Deze post gaat over kak.

  1. Een post over Jessica Alba’s roze anjer is nooit slecht. Hulde !

Geef een reactie

