Missie volbracht.

Afgelopen zaterdag om 11u vertrokken in Leuven met de vriendin richting Zaventem om, via Leen Bakker en AS Adventure, iets voor 1 de Ikea te betreden. Onze missie: een slaapkamer kiezen voor in ons nieuw appartement.

Om kwart voor 8 waren we terug buiten… Gelukkig had ik ondertussen nog wat op matrassen kunnen gaan liggen, anders hadden ze mij bijeen kunnen keren vrees ik.

Maar de missie is geslaagd, de slaapkamer is gekozen.

Druk dat het daar was in de Ikea! Druk! Al die mensen die naar daar komen, hopend op het soldenkoopje van hun leven. Hoogstwaarschijnlijk komen ze van een koude kermis thuis, aangezien de gigantische oppervlakte reeds was volgepropt met artikels die de sticker “nieuw” droegen. Van solden weinig te merken.

Na het Ikea bezoek nog naar het appartement gereden om hier en daar al eens aan het behang beginnen te trekken. Hierdoor gemerkt dat de muren in niet al te beste staat vertoeven en het dus behangen zal worden in plaats van verven.

Onze volgende missie is dus: behang kiezen. Ik heb al gemerkt dat ik daar vrij slecht in ben. Mijn plan is dus ook mijn vriendin de vrije loop te laten gaan en haar enkel af en toe op ons beperkte budget te wijzen.

Zo komt dat allemaal goed.

2 Reacties op “Missie volbracht.

  1. Een perfect complementair team, zo lijkt me!

  2. Ideaal zo’n man. De vrouw mag haar goesting doen, oké ja, af en toe eraan herinnerd worden dat er een budget is best ok 🙂

Geef een reactie

