Dedju toch

Deze morgen voor de derde keer in een week door mijn wekker heengeslapen. De derde keer! Op minder dan 7 dagen! Dat is veel.

Nochtans voel ik me niet speciaal moe of uitgeput, werkt mijn wekker en slaap ik goed. Op 1 nacht na dan, waar ik vergeten was op de klok te kijken alvorens nog 2 grote koppen koffie naar binnen te zwaaien.

Over het algemeen val ik binnen de 10 minuten in slaap en word ik ongeveer 7 à 8 uur later wakker, meestal door het geluid van mijn wekker.

Maar nu dus al 3 keer ongeveer een kwartier na het ingestelde alarm met een schok wakker geworden. Geen al te grote schade dus, maar toch, vervelend.

En ik heb niet zo een wekker die radio begint te spelen, nee, eerder het geluid van een klein legioen camions dat tegelijkertijd achteruit begint te rijden.

Daarenboven gaan mijn vriendin en ik dit weekend naar een nieuw bed zien in Ikea, aangezien het appartement waar we momenteel wonen bemeubeld is. Dus de meeste meubels hebben we ons nog niet aangeschaft.

Hoe vaak zal ik dan wel niet door mijn wekker heenslapen!? Misschien nog maar een wekker bijkopen…

 

En daarnaast, voor diegenen die Josh Ritter nog niet zouden kennen. Zoek wat van zijn muziek op en bedank me later maar.

2 Reacties op “Dedju toch

  1. Niet gelogen, gij zijt de derde (vierde met mij bijgeteld) die problemen heeft met opstaan.

    Zomermoeheid noemen ze het hier al

  2. Zonder zeveren: noem mij gerust nummer 5. Opstaan wordt lastiger en lastiger. Misschien is het omdat de zon niet genoeg schijnt, zodat we ’s morgens niet genoeg licht krijgen om spontaan wakker te worden.

Geef een reactie

