Congé Payé

Morgen dus. Ik. Verlof.

Waarom? Omdat ik het waard ben! Daarom!

Maar ook wel een beetje vanwege de aangekondigde staking van de landbouw- en transportsector in Brussel.

Normaal gezien laat ik mij niet “gijzelen” door stakingen en dergelijke, maar aangezien ik bij de spoorstaking van een tijdje geleden al flink ben geweest en toch ben gaan werken, ga ik nu genieten van een rustig dagje in het midden van de week.

Ik verwacht dan ook dat de verkeerschaos morgen compleet zal zijn. Bij de staking van de spoorwegen een tijd geleden was ik sneller dan ooit op mijn werk dankzij het massale verlof van werkend Brussel en omstreken, maar deze keer gaat het anders zijn. Die tractoren en vrachtwagens die Brussel in gaan willen gaan op zich al voor chaos zorgen, daar hebben ze geen extra verkeer voor nodig!

Dus ja, ik blijf wel thuis. Waarschijnlijk zal ik wel een bezoekje brengen aan de JJ Records en met enkele nieuwe cd’s thuiskomen. Misschien verschijnt er hier dan wel een review van een van die cd’s. Wie weet.

Waarschijnlijk zal ik ook wel wat Mario Kart spelen, want ja, dat is ook plezant. Wee degene die mij overmorgen uitdaagt! Je mag mij trouwens altijd toevoegen als “friend” om online te racen. Stuur je code maar door, en ik stuur de mijne terug.

Hier nog een relatief toepasselijk prentje, curtosy of Piet.

Een Reactie op “Congé Payé

  1. Dan hebben we gewisseld. Deze keer ben ik braaf gaan werken.
    Vorige keer wilde ik eigenlijk ook wel gaan werken, maar geen trein betekent geen vervoer voor mij.

Geef een reactie

