JEUK!

Miljaarde. Eergisteren gebeten door een smerig beest. Ik weet niet wat voor beest, maar bijten kan het!

En kruipen ook, want het is in mijn broek gekropen! Ik heb het gevoeld! Het is te zeggen… Ik heb het voelen bijten…

Resultaat: 2 grote rode vlekken op mijn scheenbeen. En jeuken dat dat doet! Als ik eraan krab nog meer!

Afblijven dan… simpel. Maar de hele dag schuurt mijn broek ertegen, wat op zich hetzelfde effect heeft… en met korte broek gaan werken wordt volgens mij toch niet echt geaccepteerd…

Doorbijten dan maar… Dat deed dat beest ook…

GDVRRR

11 Reacties op “JEUK!

  1. Kijk, op zo’n momenten bewijst die iPod toch zijn waarde hé…

  2. iPhone Xtremels, das nog iets anders 😉

  3. Jaloezie is een lelijk beest.

    Binnenkort komt em blijkbaar ook in België, dan kunt ge uwe HTC vervangen.

    Ist goed? 😉

  4. Ik moet toegeven, de 3G iPhone ziet er veelbelovend uit. Sneller, goedkoper en ingebouwde GPS. De eerste iPhones in België zullen wel meteen van dat type zijn. Ik heb enkel nog mijn bedenkingen bij het GPS gedeelte: volgens mij blijft het onmogelijk om TomTom of Mio te installeren op dat ding, wat wil zeggen dat je je zal moeten behelpen met een halfslachtige GPS via Google Earth. Althans, dat is wat ik denk, ik weet het niet. Ben benieuwd om daar meer over te vernemen. Voor de rest kan ik niet ontkennen dat het een mooi toestel is.

    Maar mijn HTC inruilen doe ik voorlopig dus niet. Ik ben content van dat ding.

  5. TomTom gaat geinstalleerd kunnen worden. Is reeds bekendgemaakt.

  6. “Maar mijn HTC inruilen doe ik voorlopig dus niet. Ik ben content van dat ding.”

    Voor de TV was uitgevonden waar de mensen ook content om naar het haardvuur te kijken.

    Gisteren ook een HTC in handen gekregen, ne iPhone it is not.

  7. “ne iPhone it is not”

    Thank god for that 🙂

    Ok, er zijn een aantal dingen waarin de iPhone beter scoort, zoals design, browser en mp3-mogelijkheden. Maar ik kan tenminste communiceren via Bluetooth :-p En mijn toestel vindt meer draadloze netwerken dan een iPhone, en ik kan om het even welk navigatieprogramma installeren (lees Mio).

    Maar ik geef het toe, ik wordt in verleiding gebracht, zeker nu de prijs op een deftig niveau komt (ongeacht gunstige dollarkoersen).

  8. en niggle? nog jeuk?

  9. nee, die is beter, dank u.

  10. Dat zijn duidelijk vlooienbeeten. Mijn broer heeft ook al eens prijs gehad. En ik moet zeggen… de gelijkenis is enorm!

    “De beet verloopt aanvankelijk nagenoeg ongemerkt; wel treedt na verloop van tijd vaak een sensibilisatie op tegen het speeksel dat de vlo inspuit in de bijtwond om het bloed niet te laten stollen (anticoagulans). Na dat tijdstip worden vlooienbeten duidelijke jeukbulten, soms zelfs uitgebreide bladders, met soms een rood puntje in het midden waar de beet zat.
    Vlooienbeten zijn in typische gevallen gelokaliseerd in groepjes op de onderbenen, in het sokgebied of onder de broeksriem, en daardoor te onderscheiden van de meer verspreid geplaatste muggenbulten.”

Geef een reactie

