Ignite

Afgelopen zaterdag een last-minute beslissing gemaakt en uiteindelijk toch naar de Ignite show gegaan in de MOD te Hasselt.

Het was hun 52ste en laatste show van hun Europese tournee, en ik moet zeggen, ik heb al bands minder gemotiveerd op het podium zien staan met de vooruitzichten van hun thuis zo dichtbij (Satanic Surfers enkele jaren geleden op Groezrock bijvoorbeeld…).

Zoli “de kracht van mijn stem wordt enkel voorbijgegaan door de breedte van mijn kas” Téglas, zweette volgens mij pure red bull. Stevige en energieke show waar de eerste songs niet verloren gingen doordat de band nog moest opwarmen. Nope, gewoon vanaf het begin tot het (vroege) einde boem klets knal erop.

Ook plezant om enkele kameraden na een veel te lange periode nog eens te zien. Dan zie je iemand een klein jaar niet meer, en plots is zijn broer vader geworden van zijn petekind, krijg je een uitnodiging voor zijn trouw in je handen geschoven en hoor je dat hijzelf ook vader in spé is!

Misschien toch maar eens proberen een datum vast te leggen om zijn huis eens te gaan bekijken, want zijn housewarming van vorig jaar hebben we ook al gemist…

4 Reacties op “Ignite

  1. Positive mental attitude!

  2. “Glow in the dark”-inkt zou moeten verboden worden voor kleding Tijs.

    En daarbij, een tshirt met opschrift “don’t worry, be happy” zou zowiezo wegens kankerverwekkende clichématigheid moeten verboden worden. Hoe het ook geschreven staat, en in welke kleur inkt ook geprint.

  3. Wow. Ik heb Ignite al niet meer gehoord sinds… 1999.

    Nu heb ik spijt dat ik niet geweest ben.

Geef een reactie

