There’s no sex in the champagne room…

but there shouldn’t be any alcohol in The Maple Room either…

Manman, afgelopen weekend naar de CD-voorstelling van Rovic geweest in JC de Klinker in Aarschot (zéér koele zaal trouwens) met The Maple Room als headliner.

De zanger van de laatstgenoemde band, gekleed in pamper en gewapend met papflessen, had die avond zijn vrijgezellenfeest en de hele band gaf dan ook een vrij beschonken indruk.

Resultaat: zij amuseerden zich enorm, maar het publiek frustreerde zich duidelijk aan de rommelige prestatie. Flessen water vlogen heen en weer (op het podium), zatte ex-bassisten sprongen op zeer onbezonnen wijze het publiek in, en headbangende gitaristen kregen een micro tegen het hoofd (hilarisch!).

Blijkbaar is hun zoektocht naar een bassist vruchteloos gebleken, aangezien Dries dat instrument hanteerde. Kan die gast nu eigenlijk alles of hoe zit dat? “Ge zijt vervangbaar Dries”, zei Jef (zanger) op een gegeven moment tijdens hun show. Ik dacht het niet Jef, ik dacht het niet!

Rovic zelf gaven daarvoor wel een strakke show. Sterke zang van beide geslachten, maar de nummers gingen naar het eind toe wel wat veel op mekaar lijken voor mij. Vooral de zanglijnen begonnen te vervelen (veel lange tonen), hoe sterk ze ook gezongen waren.

Al bij al koele avond. De eerste 2 bands jammer genoeg wel gemist, maar soit. Zij mij waarschijnlijk niet.

2 Reacties op “There’s no sex in the champagne room…

  1. Ben ik juist als ik denk dat dat allemaal zeer lokale bands zijn? Diengevolge hoef ik mij ook niet minderwaardig te voelen omdat ik ze niet ken?

  2. Lokaal… The Maple Room hebben er toch al meerdere tourneekes opzitten door verschillende Europese landen. Dus zo lokaal zijn ze ook niet meer.

    Het zal eerder aan het genre liggen 😉 .

Geef een reactie

