Bijbenen

Hola, ik heb het hier weer stevig laten hangen. Bijna een week zonder updates. Een all-time low…

Nochtans waren er de afgelopen dagen nog wel zaken het vermelden waard.

Zo was daar het optreden van Chuck Ragan in Bar Mondial (nieuwe keet van Peter Daems) te Antwerpen.

Chuck Ragan. Wat een held. Zijn rauwe stem die ook duidelijk naar voor komt bij Hot Water Music past fantastisch goed bij zijn akoestische gitaar. Ik had wat gehoopt dat hij Bleeder van Alkaline Trio zou spelen (dit nummer covert hij op de Hot Water Music/Alkaline Trio split cd), maar dat was niet het geval. Uiteindelijk heb ik het niet gemist.

Hij gaat blijkbaar ook stevig de country-weg inslaan, als ik zijn nieuwe nummers en de nummers die hij met tourbuddies Jon Gaunt, Austin Lucas en Digger Barnes ten berde bracht.

Austin Lucas was trouwens ook een speciale verschijning. Zeer sterke, country getinte stem, humor op het podium, goeie nummers. “This Machine Kills Zombies” stond te lezen op zijn gitaar. Ik leef nog.

En dan was er nog Digger Barnes die een sjiek concept had met het verhaal dat hij bracht dat als rode draad zijn nummers aaneen reeg. Het visuele concept was ook knap, alleen snap ik de werking ervan nog altijd niet heel goed.

De volgende dat stond ik op een rockrally in JH de Choke waar ik als freelance jurylid was gevraagd. Tja… hier ga ik niet te veel over zeggen buiten dat de Choke een van de fermste jeugdhuizen is waar ik ooit ben geweest.

Vwala. We kunnen er weer tegen.

2 Reacties op “Bijbenen

  1. Da’s met al dat twatteren hé Hans … En mens kan toch niet alles tegelijk, én nog een gewoon leven hebben ook? 🙂

  2. you can try alkaline-ionized water with no wastes and no electicity, just like natural processes

Geef een reactie

