WC-gedrag (2)

Afgelopen zaterdag nogmaals een toiletgerelateerde discussie gehouden op café.

Nadat we het gehad hebben over hoe de wc-rol te hangen, en over hoe het wc-papier te gebruiken, dacht ik dat we zowat alle facetten besproken hadden.

Maar nee.

Blijkbaar is er nog een verschil. Een verschil waarvan ik het bestaan wel kende, maar waar ik van uitging dat slechts zo een marginaal kleine hoeveelheid van de bevolking het anders deed dan mezelf, dat ik het negeerde.

Een korte rondvraag bracht evenwel aan het licht dat er meer mensen voor de andere optie kozen.

Het verschil:

Staan of zitten?

6 Reacties op “WC-gedrag (2)

  1. Zitten. Altijd zittend.

    Staand is gewoon mindboggling

  2. En een korte follow-up en verduidelijking, het gaat over het moment van afvegen. Staand of zittend ?

  3. gaan staan vooraleer afvegen = croque monsieur…

  4. Staan om uw achterste te reinigen? Ik denk dat zitten handiger is, omdat de billen gespannen worden door de houding, waardoor het te reinigen gebied gemakkelijker te bereiken is.

    Maar ik zal het eens proberen.

  5. Pingback: Deze post gaat over kak. « Painfully Redundant

Geef een reactie

