Insomnia op zondag

Op zondagavond geraak ik traditioneel moeilijker in slaap dan op andere avonden. Tot voor kort wees ik deze insomnia toe aan het feit dat ik zondag meestal tot de middag in mijne nest blijf liggen na een avondactiviteit de vorige zaterdag, en dus ’s avonds gewoonweg niet zo moe ben.

Dit in combinatie met het “tochoptijdwillengaanslapenwantmorgenmoetikervroeguit”-gevoel resulteert dan in een onevenwicht in mijn slaapnood-slaapwens verhouding wat op zijn beurt een moeilijker inslapen veroorzaakt.

Or so I thought…

Maar dankzij baanbrekend onderzoek weet ik nu wel beter! Ik heb gewoon stress!

Blij dat dat uitgeklaard is!

2 Reacties op “Insomnia op zondag

  1. Ne stevige whisky doet wonderen in zo’n geval.

  2. Geen last van. Ik denk pas maandagmorgen: shit, moet weer gaan werken 🙂

Geef een reactie

