Wat eet ik eerst? De kip of het ei?

Vrijdagavond is altijd overschotjes binnenwerken.

Er ligt nog wat kip, maar dat gaat niet genoeg zijn om mijn honger te doen stillen.

Dan kook ik er nog wel een eike of 2 bij.

Ik hou van kip en zijn bijproduct.

Maar welke eet ik nu eerst? De kip of het ei?

5 Reacties op “Wat eet ik eerst? De kip of het ei?

  1. Samen. Een stukje kip op de vork, en ook een stukje ei.

  2. de kip, want die legt namelijk een goede bodem voor het ei !

  3. want de kip legt het ei en de kip komt uit en ei dus geen antwoord ik dacht het ei want hij zegt wat eet je dat is je onbijt en een kip eet je niet bij het onbijt maar het ei is en onbijt dus het ei

Geef een reactie

