Bowmore Surf

Ergens in de loop van vorige week heb ik mijn fles Bowmore Surf van de laatste dram verlost. Het was een geschenk van een leverancier, en als whiskyliefhebber mogen ze mij zo meer geschenken geven.

Hoe oud de Surf is weer ik niet direct, en alhoewel het internet tegenstrijdige resultaten geeft, ga ik er van uit dat wikipedia het bij het rechte eind heeft. Mede omdat Hans “MacGabriel” Gabriëls dit ook bevestigde. En hij kan het weten, geloof me vrij.

Maar gesmaakt heeft hij. Zowat de beste whisky die ik in mijn bezit heb gehad. Alhoewel mijn fles Talisker 10y er ook best mag wezen.

Geef een reactie

