Filekaart

Kijk ik gewoon op de verkeerde momenten, of gebruikt de filekaart van de redactie.be nooit het rood (volgens de legende “stapvoets of stilstaand verkeer”) en enkel het oranje?

Het eerste geval sluit ik al een beetje uit, aangezien ik bijna dagelijks op deze site ga kijken vooraleer ik denk te vertrekken op het werk. De site www.verkeerscentrum.be is ook een klassieker. Deze toont immers wel verschillende kleurtjes. Wel in een minder gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk ontwerp.

Het lijkt me ook zeer straf, zou er nooit stapvoets tot stilstaand verkeer zijn op de belgische wegen. Ik heb het anders toch al regelmatig meegemaakt, en dat zal met de nieuwe job in Woluwe zeker niet minderen.

Dus ja, waarom staat het rood dan wel in de legende vraag ik mij af? Als het gisteren al niet werd gebruikt bij de kettingbotsing ter hoogte van Wilsele (de jpeg is wel van vandaag), wanneer dan wel?

Geef een reactie

