En rijden maar

Kijk, dit vind ik nu een goed idee! Er werden al door bekende personen ingesproken zinnen verkocht als antwoordapparaat, maar dit gaat nog iets verder. Cabaret op je GPS!

Doe mij maar de kortste route, autostrades vermijden.

Het is er dus al met Bert Visscher, maar andere cabaretiers zullen niet lang op zich laten wachten. Hier al enkele voorbeelden hoe het voelt om een cabaretier als copiloot te hebben:

Theo Maassen: “Links, rechts, maakt toch allemaal geen F*** UIT MAN!”
Hans Teeuwen: “JA! HIER NAAR BOVEN!”
Youp van ’t Hek: “Nou ik weet nog goed toen ik hier linksaf ging. Het leek allemaal goed te gaan, maar dan blijkt toch dat je fout zit.”
Alex Agnew: “Hier naar rechts en dan DROOG IN DE KAKKER!!”
Bert Kruismans: “Rechts! Nu! Ge zijt toch Vlaming! Is het niet zo? Hé!? Hé!? Grappig eh! Nie? Dju…”

Misschien toch niet zo’n goed idee…

4 Reacties op “En rijden maar

  1. Steven Wright: “Please stop your car, your tires are getting dizzy”.
    Steven Wright:”Rest Area 25 Miles. That’s pretty big. Some people must be really tired.”
    George Carlin:”Attention asshole! You drive like old people fuck. Slow and sloppy.”
    George Carlin:” Forget the Volvo, she’s listening to public radio, and drives the way she lives – with fear and caution. You’ll want to avoid that Toyota with the fish symbol; Christians drive as though Jesus himself was a traffic cop. And, by all means, ignore the Lexus with the heavily made-up, bejeweled pig woman. She has the reflexes of an aging panda.
    Ahhhhh! Here’s the correct machine to get behind: a Camaro with four different shades of primer paint and a bumper sticker that says “I date my sister.” This guy’s a real risk-taker; full of crank, and on his way to an AC/DC concert. You’ll be home before you know it.”
    Bill Hicks:”The door is ajar”

    Ik vind dit een behoorlijk cool idee, alleen denk ik dat het snel gaat vervelen

  2. Dan vind ik dit speeltje dat ik op een beurs zag veel leuker:
    http://www.nabaztag.be/
    een WiFi bunny, dat verhaaltjes voorleest en je beurskoersen volgt.
    Maar ook hier hinkt de Nederlandse taal hier achterop qua content. Werk aan de winkel…

  3. Dat geluid staat af bij mij 🙂

  4. Hahahaha, ik vind het wel grappig, is beter dan indien mogelijk draai om……..

Geef een reactie

