Waar moet je zoal over schrijven tegenwoordig?

Goede vraag? Waar kan je tegenwoordig zoal over schrijven?

Over de verkiezingsstrijd tussen Clinton en Obama? Alsof de Republikeinen niet meer meedoen…

Over het al dan niet te hoog geprijsde Rock Werchter? Elk jaar het standaard aantal bakken kritiek + 5. Schueremans mag het hebben van mij. Dien mens moet ook zijne boterham verdienen. Elk jaar is er geklaag en gezaag, en elk jaar is het uitverkocht. De prijs is blijkbaar dan toch niet te hoog. Ik zeg: boek iets minder grote namen, neem de druk wat weg van het programma, maak wat minder kosten.

Het geklaag maakt het leven van andere festivalorganisatoren natuurlijk wel gemakkelijker. Zij kunnen ook hun prijs wat doen stijgen. De kritiek zal toch wegebben onder opmerkingen als: “Tis toch nog niet zo erg als op Werchter!”.

moet er anders over Eurosong geschreven worden? Nee, dank u. Waarom wordt daar eigenlijk nog geld aan uitgegeven vraag ik mij af?

Over de ruzie tussen de ASO en UCI? Nee, want dat boeit mij niet echt. Diegenen met de beste dokters winnen. De rest is bijzaak.

Ik weet het ook niet…

Misschien kan ik schrijven dat ik tickets heb voor dEUS in de MOD? Ja, dat zou ik kunnen doen.

Bij deze.

3 Reacties op “Waar moet je zoal over schrijven tegenwoordig?

  1. dEUS: bubbel van het jaar. Uit elkaar gespat na “in a bar”, de druppelkes vormen nu terug zo’n “alle-kleuren” vlek sinds Mauro.

    Maar tis geen bel meer.

  2. @ Peter: het blijft een leuke band om live te zien. Akkoord dat ze niet meer zo sterk zijn als in hun hoogdagen, maar slecht zijn ze nog niet 🙂

Geef een reactie

