familiefeest

“Ah, hier seh! Kom binnen, zet u maar ergens waar er nog plaats is”
“Pakt e stuk vlaai eh! Anders moet ik die strak toch weggooien!”
“Ah, de Bert is ook daar met zijn nieuw vriendin!”

-“Bert heeft een nieuw vriendin? Weeral? Och, precies e schoon kind!”

“Manmanman, ik wist niet meer tegoei welk huisnummer dat was hier!”
-“Dan moet ge wat vaker langskomen! Dan hebt ge dat probleem niet! Hier, zet u en pak een stuk vlaai! Anders moet ik die straks weggooien!”

“Aha, daar is de Jan! Dieje gaat weer niet willen kussen! Maar daar komt em niet onderuit deze keer!”

-“Proficiat eh.”
“Hola, kussen!”
-“Ahja…”
“Allez, zet u ergens waar er nog plaats is! En pakt e stuk vlaai eh. Anders moet ik die straks weggooien!”

“Ah, onze Gerard is ook daar met zijn kroost.”
– “Goeienavond! Blijf maar allemaal zitten zulle!”
“Zet u! Pakt e stuk vlaai, anders moet ik die straks weggooien!”
-“Amai amai, ma goed dat ik een fotomografisch geheugen heb, anders hadden we dat hier niet meer gevonden zulle!”
“Dan moet ge wat vaker langskomen, dan hebt ge dat probleem niet!”
-“Ja… euh, ik zal hier e stuk vlaai pakken, ik moet mijn gezwel hier onderhouden!”

–“Jaja, pakt die met slagroom maar, dat kunt gij nog net gebruiken!”
-“Hela! Das allemaal BETON hier eh! Hij wil alleen nie drogen…”

Een Reactie op “familiefeest

Geef een reactie

