Geen gebleit

“Den dieje krijgt daar gewoon ineens een Project Management functie aangeboden met ne dikke opslag omdat ‘em minstens evenveel wil verdienen als dien andere.”

– “Awel, das toch in orde? Hoera voor hem!”

“En ik krijg weer niks! Ik zit hier al langer als hem! Ik doe mijn werk zeker zo goed!”

– “Ah, en hebt ge al eens laten weten dat ge iets anders wilt? Of achter iets anders gevraagd?”

“Nee…”

– “En dien andere?”

“Ja, hij wel.”

– “Stop dan met janken aub.”

Een Reactie op “Geen gebleit

  1. Sounds familiar 🙂

    Ik heb sterk de indruk dat het vooral vrouwen zijn die zich op die manier benadeeld voelen.

Geef een reactie

