Dwight Howard

Kijk, ik ben geen groot sportsfan, maar ik heb altijd een zwak gehad voor de NBA, en meer specifiek voor de jaarlijkse slam dunk contest.

Dit is gewoon spectakel ten top, en als je dan de winnaar, Dwight Howard van Orlando Magic, zijn 2m11 lange en 120 kg zware lijf door de lucht ziet gooien alsof hij een kangeroe op springveren is, dan is het moeilijk om kreten van bewondering te onderdrukken.

Enjoy.

Beste quote van de commentator: “This guy is a videogame, I’ve only seen dunks like that in videogames!”

edit: vorige filmpje was van youtube gehaald. Nu dus een nieuw.

2 Reacties op “Dwight Howard

  1. De superman-dunk vond ik grappig maar niet super (hij gooit de bal in de ring omdat hij er niet komt). Dan vond ik de Jordan-vanaf-de-vrijworp-lijn-Air dunk stoerder.

    (Disclaimer: Gisteren voor de eerste keer mij verdiept in het slam dunk gebeuren)

  2. Het is net zo koel dat hij zo hoog is dat hij de bal er gewoon van bovenuit kan ingooien.

    En Jordan zijne aanloop was veel langer en kreeg de bal niet in de lucht toegeworpen.

    Uiteraard geen afbraak aan Jordan zijn prestaties 🙂 . Hij is en blijft legendarisch.

Geef een reactie

