knopen doorhakken

Het nieuwe jaar is nu al voor mij het jaar van de veranderingen. Nochtans was dit geen voornemen van mij, aangezien ik het niet zo heb op het hele “goede voornemens”-gebeuren.

Zo pas ik recentelijk een nieuwe formule toe voor mijn spaargeld, en gisteren heb ik een contract getekend bij een andere firma, gevolgd door mijn ontslag bij mijn huidige firma vandaag.

En zo laat ik al de frustraties van mijn huidige werkgever achterwege en plons ik beide voeten vooruit in ongekende wateren. Of binnenkort toch, als mijn opzegtermijn gedaan is.

“Same shit, different setting”, misschien wel, maar daarnaast is de nieuwe functie mijns inziens interessanter, in een meer boeiende markt, tegen een beter loon, met rooskleurigere toekomstperspectieven en mijlenver weg van de IT markt.

Ik zal dan wel mijne mondeo moeten afgeven. En nu werken de ruitenwissers net feilloos…

10 Reacties op “knopen doorhakken

  1. Hey,

    proficiat met je nieuwe contract. Laat maar iets weten waar je naartoe gaat. Ik ben best wel benieuwd, als het (net als bij mij) mijlenver van IT verwijderd ligt. Blijf je kort bij Leuven of is het verder?
    Laat iets weten wanneer uw laatste dag is! We kunnen misschien nog eens een pint gaan drinken.

    Jonges, ik zou het gezicht van Peter wel willen zien wanneer je het hem vertelt.

    Groeten

    Christophe

  2. Proficiat met je nieuwe job.

  3. Schoon is dat… Laat mij hier maar zitten met alle miserie… 😉

  4. @xtremels: hier is nog plaats!

  5. @lodge keeper: ene finders fee is nog niet genoeg of wat? 😉

  6. @niggle: hij moet die van u al delen met mij (en dat was nog wel zijn eigen voorstel!)

  7. Ik ben echt veel te eerlijk… Daarom moet ik mijn verlies goedmaken met die extr

  8. extra finders fee.

    Excuus, mijne vinger bleef hangen, daarom die twee comments 🙂

  9. Pingback: Madrid « The White Lodge

Geef een reactie

