Drukte

Dit blog begint hier al regelmatig wat hiaten te vertonen die niet enkel door het weekend kunnen goedgepraat worden. Dit komt niet doordat ik de vreugde van het bloggen of iets dergelijks ben kwijtgespeeld, maar gewoonweg door het feit dat ik het druk heb gehad!

Druk ja! Druk wegens (nog maar eens) backup zijn van mijn collega.

Druk wegens een escalatie tot bij onze CEO van een project van diezelfde collega waarvan ik dus de volledige emmer op mij omgekeerd kreeg, inclusief kwade n+2 managers aan je telefoon om 22u ’s avonds.

Druk wegens gesprekken met partijen die wel heel belangrijk gaan blijken in mijn carrière.

Druk wegens meetings, meetings en lunchmeetings. Hoe komt het trouwens dat steeds wanneer ik in een lunchmeeting zit met verschillende personen, en ik zit in het midden, het steeds lijkt dat er zich links en rechts van mij zeer geanimeerde gesprekken worden gevoerd, maar dat mijn mond enkel moet openen om eten binnen te harken?

Druk wegens demo’s, klantenbezoeken en ander gespuis.

En dan, als je dan even tijd hebt en je denkt, nog even naar de laatste show kijken en dan misschien wel een blogpostje doen, dan zie je Tim Vanhamel met zijn overschatte single die daar op dat podium staat te bewijzen dat het niet enkel zijn single is die wordt overschat… 

Manmanman, wat was me dat? Daar ging mijn goesting dan ook weer van over…

7 Reacties op “Drukte

  1. Welja, dat dacht ik gisteren dus ook van Tim Vanhamel. Het nummer deugt niet en zijn houding daarbij ook niet. De term ‘omhooggevallen’ is misschien nog net niet toepasbaar, maar toch…

  2. maar goed dat ik niet veel hier kom, want van al die ‘omhooggevallen’ opmerkingen hier, krijg ik het schijt. Waarom bloggen over iets wat ge toch al op voorhand afgekraakt hebt

  3. @Anoniem: waarom uw mening hier posten als ge er niet voor uit durft te komen?

  4. Flame on !

    Niggle proficiat met de aanwerving van ne troll, you’re a big boy now.

  5. @ Anoniem: op voorhand afgekraakt? Geen sprake van. Ik heb dat nummer een paar keer beluisterd en een kans gegeven en vervolgens mijn eigen mening gevormd. Deze luidt nu toevallig dat ik het een slecht nummer vind. Hetzelfde geldt voor zijn prestatie op De Laatste Show: niet goed. De cd wil ik nog wel eens beluisteren, maar nu ik vanmorgen gelezen heb ik de krant dat ze geschreven is als een soort ‘therapie voor een gebroken hart’, dan krijg ik al op voorhand ‘de wubbe’. Jedoch, ik zal ze eerst beluisteren en dan afkraken indien nodig.

    Trouwens, als niemand zijn mening mag geven op zijn eigen blog, waarom zouden we dan nog bloggen?

    Fascist!

  6. Voilà. De nagel op de kop, de laatste zin hierboven.

    Als ik nu nog MIJN mening op JOUW blog zou geven, dan zou anoniem pas recht hebben om kritiek te geven!

    (dit is een grapje indien het niet zo zou overkomen, een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn)

    TIP voor anoniem: start je eigen blog.

  7. Misschien was die ‘Anoniem’ Tim Vanhamel wel. Spannend.

Geef een reactie

