Ik ben ondertussen ook fan.

Een tijdje geleden postte Xtremels over zijn fan zijn van de Wulffmorgenthaler cartoons.

Ik kende de comics eerder nog niet, maar ben ondertussen wel trouwe lezer. Zelfs als ze niet zo goed zijn, zijn ze nog altijd vrij goed. En als ze echt goed zijn, dan zijn ze hilarisch!

wulff

4 Reacties op “Ik ben ondertussen ook fan.

  1. Hij heeft mij ook meer dan overtuigd, ik heb al heel wat in de archieven zitten grasduinen.

  2. Wulff heerscht grooten tyd!

  3. Zalig hé!
    Ik vond die van Jezus die op het water liep met de hulp van zijn moeder gewoon prachtig! Heb je hem gezien, zo rond Kerstmis?

Geef een reactie

