kwaliteit over de hele lijn aub

Ik hou van kwaliteitsproducten. Of toch van producten die ik als kwaliteit beschouw. Ik beperk mij hier even tot voedingswaren.

Ik hou dus van kwalitatieve voedingswaren, of ik ze nu koop bij de Aldi, de Colruyt of de Delhaize, als het kwaliteit is, is het goed.

Jammer vind ik het, wanneer de verpakking het product dat erin zit, geen eer aandoet. Zo had ik ergens vorig jaar het voorbeeld aangehaald van King Peppermint.

King Peppermint, lekker, fris, plakt niet aan de tanden, maar een hatelijke verpakking!

Nu wil ik Boursin Roomkaas ook aan het lijstje toevoegen. Hoe onnozel is dat kazeke verpakt!? Ik hoop stiekem dat ik iets verkeerd doe met de verpakking, maar ik vrees het niet.

Je moet eens een half geconsumeerd Boursin blokje zijn aluminium jasje terug proberen omdoen zonder smossen of zonder de nog resterende kaas te bepotelen en te misvormen. Doe dat spul toch gewoon in een vlootje! Kijk naar Philadelphia! Die kunnen het toch ook!?

4 Reacties op “kwaliteit over de hele lijn aub

  1. De verpakking van King en Boursin zijn klassiekers waaraan je het product onmiddellijk herkent. Merkbekendheid zorgt in dit geval voor merktrouw. De verpakking wijzigen zou ik een stap terug vinden…

  2. Bij die Boursin zit daar nog steeds een doosje rond, ik denk dat dat volstaat. Usability is ook zeer belangrijk voor de consument.

  3. Volstaat om het product onmiddelijk te herkennen bedoel ik

  4. 😀 gewoon in een een potteke steken als je t thuis hebt liggen?

Geef een reactie

