Haarbal

Hoe komt het eigenlijk dat haar, van zodra het niet meer vastzit, gezien wordt als smerig?

6 Reacties op “Haarbal

  1. Omdat het dan zou kunnen dat het van een ander is? En niet van jou?

  2. Zeker als het dan nog nat is en aan je blijft kleven of als het onsierlijk de douche decoreert. Ik laat dan nog in het midden welk soort haar.

  3. Bij mannen: de onrust voor de opkomende kaalheid. Hun haar zal ooit echt uitvallen of toch sterk uitdunnen en de eerste voortekenen zijn er …

    Bij vrouwen: spijt dat ze geld én pijn hebben gegeven om zich te (laten) ontharen hier en daar. Onodig dus want haar valt ook zelf uit …

    Kweetniet, tvalt donker en lang valt het op, licht of kort valt het niet op …

  4. omdat het dood is, alles wat dood is vinden we vies?

  5. ik vind biefstuk niet zo vies…

  6. Als ik mijn haar twee weken niet was, zal je dat ook vies vinden – ook al hangt het nog vast aan mijn hoofd 😉

Geef een reactie

