ellentriek

Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik weet niet of ik het enkel merk of dat iedereen hier last van heeft. Ik weet het niet.

Maar ik geef stroom. Elk ijzeren voorwerp dat ik aanraak geeft een “knets”-geluidje.

Misschien ligt het aan de truien die ik in dit seizoen placht te dragen. Misschien ook niet, aangezien ik in de zomer ook statisch geladen blijk.

Misschien ligt het aan het vast tapijt hier op het werk. Misschien wel.

9 Reacties op “ellentriek

  1. Ultime test: pak eens een klein lampje vast en kijk of je resultaat krijgt? Geheid een topper op Youtube als je dat op video krijgt 😉

  2. De verklaring is simpel: je bent een buitenaards wezen! 😉

  3. Bij mij was die periode “December”, elke keer dat ik uit de auto stapte, knets. Elke keer dat ik iPhone vastpakte, knets.

    Nu minder, misschien da ik niet meer genoeg beweeg

  4. Toevallig nieuwe schoenen?

  5. ik zou pleeg zeggen.
    verder geen nieuws…

  6. @ JT: Au contraire! ‘Placht’ is de juiste vorm als je een gewoonte wenst uit te drukken.

  7. Loop jij misschien met een ballon boven je hoofd? Ik weet dat mijn haar dan rechtop gaat staan als ik dat doe.

  8. Op dieje CV zetten… en snel.

Geef een reactie

