De Tijdloze

Vorig jaar schreef ik al een bericht over deze site met verregaande analyses van de tijdloze van Studio Brussel.

Tot op heden ben ik nog geen site tegengekomen die zo kort op de bal speelt en de lijst al zo lang volgt.

Dit jaar zeg ik dus wederom: allen daarheen!

En laten we hopen dat Mia nog wat verder wegzakt!

4 Reacties op “De Tijdloze

  1. Ik heb Zeker op Nirvana gestemd en niet op Mia. dus ik hoop mee met u.

  2. die mia, die is gebleven waar ze stond… standvastig

  3. Ik zie niet in waarom dat nummer jaar op jaar zo hoog genoteerd staat. Luc Devos is zowiezo al niet mijn favoriete “artiest”.

Geef een reactie

