Ik heb hem terug!

De mondeo! Hij is terug!

Gisteren het telefoontje dat hij klaar was. Vandaag ben ik hem kunnen gaan halen. De ruitenwissers werken als nooit tevoren!

Eerste indrukken na terug een kort ritje gedaan te hebben:

  • dju, dieje volvo had toch wel echt beter zetels
  • ahja, gene cruise control meer
  • damn, die deur zit ver weg om mijne arm op te leggen
  • ah, hier lag dieje cd!

Ik ga er terug aan moeten wennen. Het sleutelgat zit op een andere plaats, de lichten gaan niet meer vanzelf aan, de rem reageert korter, de gas reageert later, …

Ik was blij met die volvo. Hadden ze mij voorgesteld om te ruilen, had ik het misschien nog wel gedaan. Ik zou vooral de ruime koffer en de bluetooth audiointegratie missen denk ik.

Een Reactie op “Ik heb hem terug!

  1. hihi ja eenmaal luxebeest altijd lux….

Geef een reactie

