soap

Beste,

Krijgen morgenvroeg laatste software toe voor de nieuwe GEM-module (is de module die andere stuurdozen kontroleert en voedt) en installeren die dan.

Daarna monteren we de wagen terug en die uitgebreid testen.

Ik plan dat de wagen donderdagavond zonder tegenbericht klaar zou zijn.

Mvg,

Dat laatste zinnetje vind ik wel vrij vreemd: “Ik plan dat de wagen donderdagavond zonder tegenbericht klaar zou zijn”

Ik plan dat garage Hergon mij niet vaak meer over de vloer zal zien komen.

3 Reacties op “soap

  1. If (ruitenwisser.x == helemaalLinks.X)
    ruitenwisser.gaNaarRechts();
    Else if (ruitenwisser.x == helemaalRechts.X)
    ruitenwisser.gaNaarLinks();
    Else If (chauffeur.Name == “Niggle”)
    printf(“gniffel, gniffel”);

    Voila uploaden maar die nieuwe software

  2. (PS de implementatie van de klassen is overgelaten als een oefening voor de lezer)

  3. Ik plan dat ik nooit met een Ford zou rijden.

    Uit vrije wil dan weliswaar. Als mijn werkgever mij een Ford wil aanbieden, moet hij het weten.

Geef een reactie

