kerstmarkten

Ligt het aan mij of zijn er dit jaar zowat overal kerstmarkten?

Het is bijna moeilijker om niet naar een kerstmarkt te gaan dan wel!

8 Reacties op “kerstmarkten

  1. Nicole en Hugo met pensioen, NU!

    Vorige week op de Leuvense kerstmarkt slachtoffer geworden van een optreden van Nicole en Hugo. Die man zijn stem is schabouwelijk (geworden). Laten we hopen dat hij zowat ‘binnen’ is en er mee stopt.

  2. Gisteren, kerstmarkt Leuven, ON-GE-LOOF-LIJK. Voor de eerste keer in 3 jaar was het gewoon lekker rustig! Niet aanschuiven voor een gluwein, niet voor een spekstok en zelfs niet voor een jeneverke!

    Festivals zien af van het overaanbod, bij kerstmarkten werkt het net omgekeerd!

  3. wel eigenlijk he, vind ik het heerlijk al die kerstmarkten… tijd om er nog eentje te doen denk ik dan

  4. Niggle, dat lijkt maar zo, omdat dit jaar iedereen je uitnodigt om mee te gaan.

    Ok, het mag dan wel gezellig en weet ik veel wat allemaal zijn. Maar vorige week donderdag was het er ferm over in Leuven: 3x geprobeerd om een jeneverke vast te krijgen. Na een uur aanschuiven eindelijk eentje kunnen versieren. Dat hoeft dus voor mij niet. Maar toch, het heeft iets…

  5. donderdag – leuven – … logisch … Is zoals met de wagen naar brussel rijden tussen 7 en 9 in de ochtend … Op één of andere manier weet je wat er gaat komen … 🙂

  6. Hier in Gent waren het rond midden oktober al vermomde kerstmarkten. Ze droegen de naam ‘herfstmarkt’ en ‘sfeermarkt’, tsss

  7. Ik kijk nu al rijkhalzend uit naar de komst van de Valentijnmarkt, de Lentemarkt, de Paasmarkt en de Onze-Lieve-Heer-Hemelvaartmarkt.

  8. wat zijn kerstmarkten? ik ken dat niet.

Geef een reactie

