Handelsingenieur

Iemand nood aan een Handelsingenieur met 2 jaar werkervaring?

Ik ken anders nog ene…

5 Reacties op “Handelsingenieur

  1. Ik zoek er nog ene om mijne koffie te halen, moet wel in bezit zijn van Ford Mondeo met werkende ruitenwissers

  2. Is ie goed in PHP development?

  3. Oei wat is dat? ik ken niets van handel en van ingenieuze dingen. Zelf ben ik ook promotie aan het maken voor mijn eigen kunnen en kennen.

  4. Wel, als iemand mijn would-be bazin kan wijsmaken dat haar plaats beter ingenomen zou zijn door een handelsingenieur (of bij uitbreiding iemand met zelfs maar een klein beetje verstand van zaken), kunnen we u gebruiken. Klein nadeel: een hint die subtieler is dan haar uit het raam op de 2e verdieping gooien begrijpt ze niet…

Geef een reactie

