Overpeinzingen van deze week.

  1. DEDJU! Ik heb deze week nauwelijks mijn gitaar vastgepakt! Zo gaat mijn muzikale carrière zeker niet gelanceerd geraken.
  2. Kijk eens aan! Henk Rijckaert leest mijn blog! (toch minstens 1 keer)
  3. Hmmm… 14, ben ik nu invloedrijk?
  4. Beste CEO blog ooit!
  5. Hola, ik sta hier ook ergens tussen!
  6. Super Mario Galaxy is precies toch niet volledig wat ik er van verwacht had.
  7. Hoe lang duurt het om ruitenwissers te repareren? Minimaal 2 weken blijkbaar.
  8. Ik dacht dat ik vreemde eetgewoontes had…
2 Reacties op “Overpeinzingen van deze week.

  1. Vraag, als niet- of gefaald-blogger. Houden bloggers eigenlijk elkaar wat in leven? Gaat ondertussen de helft van de blogs gewoon over andere blogs?

    ?

  2. Het feit dát ik hierop antwoord, ís het antwoord.

Geef een reactie

