To Pull a Feyske.

Ik heb zo het gevoel dat ik nog iets over Steven Feys moet bloggen, gewoon om mee te blijven. Maar veel heb ik er niet meer over te zeggen.

Dus we laten hem even links liggen.

Gelukkig heb ik nog genoeg ander materiaal om over te bloggen. Zo is er het moment waarop ik een magistraal optreden gaf ergens in een zaal in Vlaanderen. Na het optreden kwamen er mensen naar mij toe, tranen in de ogen en al, zeggend dat ik een leemte in hun leven had opgevuld waarvan ze het bestaan nog niet kenden. Dat mijn muziek hen in het diepste van hun ziel had geraakt.

Tja, dat doet goed natuurlijk.

Je zal hierover niets terugvinden op google. Ik ben namelijk een muzikant van dergelijk kaliber dat ik google niet nodig heb om een publiek voor mijn optredens aan te trekken. Wereldberoemd als het ware. Jaja, het past allemaal in het plaatje dat ik hier even ophang.

4 Reacties op “To Pull a Feyske.

  1. Ik was daar, het was briljant.

    PS gepost door steven maar niggle heeft mijn username verandert naar jxl

  2. Overigens, ik heb vanmiddag Steven Feys ontmaskerd, dus de saga is afgelopen:
    http://www.blogologie.be/2007/11/steven-feys-is-.html

    🙂

  3. allez, proficiat 🙂 .

    nu had ik toch wel op een iets spannender uitkomst gehoopt…

  4. Hehe, goeie parodie niggle!

Geef een reactie

