Euro Disney²

Zondag… zondag vertrek ik met mijn vriendin naar Euro Disney in Parijs voor 2 overnachtingen.

Euro Disney… het moest er ooit van komen. Mijn vriendin is namelijk Disney fan. Alles blijft binnen de perken gelukkig, geen mickey mouse truien en aanverwanten.

Ik ben hoegenaamd geen Disney fanaat te noemen, (ik ben 1 van die 5 personen op deze planeet die Bambi nooit gezien heeft) maar ik wist dat deze trip er ooit van moest komen. Dat zijn dingen waar je gewoonweg niet onderuit komt. Gelukkig ben ik er dan wel voor een paar jaar vanaf. Zeker als je in rekening neemt dat we vrijdagavond weer voor een weekendje richting het park gaan… dit keer gefinancierd door de nieuwe werkgever van de vriendin. Alleen jammer dat ze pas wist dat ze mee mocht nadat wij reeds hadden geboekt…

Man, ik ga zo een overdosis “blij” hebben…

“Hola niggle, alles goed? Uw pupillen zijn precies zo groot!?”
– “Niks aan de hand (knuffel), ik ben gewoon (zwaai met grote handen) 2 keer snel na mekaar (zing een opgewekt lied) naar Euro Disney geweest (schaapachtige glimlach)”

4 Reacties op “Euro Disney²

  1. It’s A Small World Af-ter All.
    It’s A Small World Af-ter All.
    It’s A Small World Af-ter All.
    It’s A Small World Af-ter All.
    It’s A Small World Af-ter All.

  2. Kijk, dat zegt mij dus niks… quasi iedereen zegt dat als ik vertel dat ik naar Euro Disney ga.

  3. Ach Hans, wees blij dat je dat niet kent. Das echt een hoofdspoker.

  4. Haha, en waarschijnlijk was “annulatieverzekering” zo’n vakje onderaan dat niet nodig was? 🙂

    Dubbel pret, ge verdient het makker! 🙂 Breng je dan je Wii een weekendje naar hier? 🙂

Geef een reactie

