En dan zie je…

En dan zie je een wagen rijden met een kind op de achterbank dat geen gordel draagt, maar wel een fluovestje.

Tja… als het kind dan bij een eventueel ongeluk op straat wordt gekatapulteerd, dan zien de andere automobilisten het tenminste liggen.

5 Reacties op “En dan zie je…

  1. Beste post sinds lang

  2. Je moet op alles voorbereid zijn, nietwaar?

  3. Doet me denken aan die parachutisten met een helm op. Waar is die helm goed voor?
    “O jee mijn parachute gaat niet open. Maar gelukkig heb ik mijn helm op….”

  4. Of onsmetten van de arm vooraleer het spuitje geven wat de gevangene ombrengt. Serieus.

  5. Ik vind het uberhaupt vreemd dat ter dood veroordeelden eerst lichamelijk gezond moeten worden verklaard..

Geef een reactie

