Mijn Twitter account

Hmmm… mij toch laten overhalen om een Twitter account aan te maken. Ik weet evenwel niet of het iets voor mij gaat zijn, ook al past het wel in het “pijnlijk overbodig” – plaatje.

We zullen wel zien wat het zal geven zeker?

Ahja, geen inspiratie om te bloggen vandaag.

5 Reacties op “Mijn Twitter account

  1. En geen linkje naar uw Twitter account? Trr.

  2. Je aantal followers gaat op deze manier wel erg beperkt blijven ….

  3. Opletten mensen. Rechts in de marge, onder “dingskes”

  4. Allez hops; ‘k heb dan uit pure goodwill toch maar even mijn middenvinger geforceerd om naar beneden te scrollen.

Geef een reactie

