Ah, gij zijt er zo ene…

Ken je ze? Het type mensen dat je ’s avonds wel eens tegenkomt als je op stap gaat en die op de vraag: “En, nog lang gebleven gisteren?” altijd iets antwoorden in de richting van:

“Totdat de lichten aangingen. Altijd. Anders is het geen goede avond geweest!”

En net als je denkt dat hij gaat stoppen…

“Jaja, ik blijf altijd tot het einde. Mij moeten ze buiten keren! Mwahahaha.”

Ah… gij zijt er zo ene…

7 Reacties op “Ah, gij zijt er zo ene…

  1. Ben er ook niet zo voor, voor zulke mensen. Net als de mensen die hun leukheid van de avond menen te kunnen meten in het aantal gedronken pinten of het effect daarvan.

  2. Achja, ik voel me stiekem best stoer als ik een nachtje volledig ben doorgezakt. De volgende ochtend niet meer natuurlijk. Maar ik heb weer minstens een half jaar stof voor stoere verhalen. Hoe sneu.
    Tegelijkertijd vind ik het maar kinderachtig gedoe. Wie zegt dat je geen echte student bent als je niet elke donderdagnacht in de kroeg doorbrengt؟

  3. @ oker: ik heb het niet over studenten. Ik heb het hier over collega’s van mij. Werkende mensen van tegen de 30.

  4. Ah collega’s van tegen de 30… fjieuw, dacht da ge het over mij had 🙂 Ik meen dat ik gisteren diezelfde vraag aan u had gesteld…

  5. Geweldig hatelijk en redelijk zielig.

  6. Als je het goed vind, heb ik je blog vermeld in m’n link-lijstje (dat is dus http://lackofsound.blogspot.com/).

  7. Dan ga je toch gewoon dood? zo laat blijven, da s niks voor mij, geef mij maar mijn bedje, liefst op tijd. Al slaag ik daar niet genoeg in. Als het 2 uur voorbij is, dan ben ik nergens meer te bespeuren, hetzij op kot :p

Geef een reactie

