Windows…

Na opstarten van Windows Media Player:

“There is a new version of Windows Media Player available. Do you want to update now?”

yes

“Windows is verifying which version is currently running on your system”

ok

“You are running the last version of Windows Media Player. No other updates are available”

ok

“You have to restart your system in order for the updates to take effect. Do you wish to restart now?”

???

7 Reacties op “Windows…

  1. Ja, en? Is het ooit anders geweest bij Windows dan dat het vol bugs zit?

  2. in retrospect had ik beter *zucht* geschreven in plaats van *???*

  3. Don’t make me go there

  4. idd…
    Apple is zo hemels in vergelijking!

  5. Ik vraag mij altijd af wat ze bij windows doen met het “foutenrapport” dat je kan versturen als iets vastloopt..

    Als Apple gebruiker kan ik het ook nie nalaten dit foutenrapport steeds te sturen 😉

  6. APPLE
    APPLE
    APPLE
    APPLE
    !!!!!!!!

  7. ’t Zal wel niet aan Windows liggen, ’t zal uw internet zijn :p

Geef een reactie

