Eindelijk, douchen!

De kraan van onze douche is gemaakt. Gisterenavond kon ik deze heuglijke evolutie vaststellen. Met een verkwikkende en broodnodige douche tot gevolg!

Niet dat ik al tegen de wind in stonk, maar je zo enkel aan een wasbakje wassen is toch niet echt voldoende. Ik denk ook niet dat ik een wandelende contaminatietank was, maar af en toe eens onder de douche doet goed. Dat hoeft echt niet elke dag, maar toch meer dan 1 keer per week…

Ik heb dus het rijk der stortbaden terug betreden! Glorie en jolijt!

Vandaag wel een verontrustende ontdekking gedaan, mijn vriendin hangt de rol wc-papier andersom. Ze is wel linkshandig… zou dat er dan toch iets mee te maken hebben?

In ander nieuws, morgen trouwt de broer. Dit brengt de nodige stress met zich mee. Maar eerst en vooral is het natuurlijk een heuglijke gebeurtenis. We zullen al maar weer hopen dat het weer wat meevalt.

Een rustig weekend zit er nog niet direct in precies.

Geef een reactie

